Jul
29

Helyi SEO útmutató - rangsorolja webhelyét ott, ahol fontos

07/29/2021 12:00 AM by K.Dávid in Seo - keresőoptimalizálás


Tudta, hogy a keresések csaknem fele helyi? Így van, a keresési lekérdezések fele helyi célú, és a keresési eredmények körülbelül harmada tartalmaz helyi csomagot. Ez nagy forgalom, és minden attól függ, hogy webhelye megfelelő helyjeleket jelenít -e meg vagy sem.

Ebben a cikkben megvitatjuk, hogyan lehet meggyőzni a Google-t arról, hogy webhelye releváns egy adott helyszín szempontjából, és hogyan lehetne növelni webhelye ismertségét a helyi versenyben.

  1. Hozzon létre helyi céloldalakat
  2. Keresse meg a helyi kulcsszavakat
  3. Strukturált adatok alkalmazása
  4. Igényelje GMB -adatait
  5. Kezelje véleményeit
  6. Hozzon létre NAP -idézeteket
  7. Hozzon létre helyi linkeket
  8. Kövesse nyomon a helyi rangsorokat

Hozzon létre helyi céloldalakat

Ha két vagy több különböző területet szolgál ki, fontolja meg külön céloldal létrehozását minden területhez. Lehet, hogy különböző kerületek, városok, államok vagy akár országok. 

Tegyük fel, hogy Ön londoni fotós, de az esküvői szezont Milánóban tölti, és gyakran esküvőket forgat a közeli Como és Garda tavakon. Ebben az esetben célszerű minden célhelyhez más céloldalt létrehozni, például:

www.seo-help.hu/ london
www.seo-help.hu/ milan
www.seo-help.hu/ lake-como
www.seo-help.hu/ lake-garda

Vagy a te eseted kicsit kevésbé elbűvölő lehet. Tegyük fel, hogy egy kisvárosból származó vendéglátó -ipari vállalkozás, de néhány közeli várost is kiszolgál. Vagy Ön egy e-kereskedelmi webhely, amely bizonyos helyekre szállít. Vagy vízvezeték -szerelő a város egy bizonyos részéről, de hajlandó utazni a város más részeire. Mindezek jó esetek a helyspecifikus céloldalak létrehozásához.

Keresse meg a helyi kulcsszavakat

Ha vannak olyan céloldalai, amelyek egy adott helyre jellemzőek, akkor azokat olyan kulcsszavakkal kell kitöltenie, amelyek jelzik az adott helyre vonatkozó relevanciáját.

A legtöbb esetben olyan egyszerű lenne, mint hozzáadni a hely nevét az oldalon már szereplő kulcsszavakhoz. Ha az oldal címe Esküvői fotózás , módosíthatja Milánói esküvői fotózásra, és megszórhatja a helyszínt az oldalon: a legjobb helyek esküvői forgatáshoz Milánóban, a legjobb napszak az esküvő forgatásához Milánóban, milánói esküvői galéria stb .

Ha további helyi kulcsszóötletekre van szüksége, akkor kulcsszókutató eszközzel fedezheti fel a helyspecifikus keresési lekérdezéseket. Tegyük fel, hogy vízvezeték -szerelő vagyok LA -ban, és szeretném optimalizálni a webhelyemet a környékbeli gyakori kérdésekre. Ebben az esetben elindíthatom a Rank Tracker -t , felkereshetem a Kulcsszó -kutatást , és egy helyi magszót használva felfedezhetek más, a vállalkozásommal kapcsolatos kulcsszavakat. Rájöttem, hogy más népszerű lekérdezések oldalon külön negyedekben, mint keletre Los Angeles vízvezeték-szerelő, West Los Angeles vízvezeték-szerelő, és Woodland Hills vízvezeték-szerelő, egyedi vízvezeték munkahelyek, mint a hidro-képző , vízszűrő rendszerek , és wc-javítás , és a költségek kérdése, mint a milyen mennyit fizet egy vízvezeték -szerelő la . Mindezek kiváló kulcsszóötletek, amelyeket fel kell használni a helyi webhelyemen.

Egy másik rangsorkövető kulcsszó -kutatási módszer, amely hasznos lehet, a  Kulcsszóhiány . Ha ismersz más helyi webhelyeket, amelyek sikeresek a piacon, összehasonlíthatod őket saját webhelyeddel, és megnézheted, hogy mely kulcsszavak hiányoznak.

Végül, ha van néhány felcserélhető kulcsszava, amelyek ugyanolyan vonzóak, akkor a Google Trends segítségével megtekintheti, melyik kulcsszó a leggyakoribb az Ön tartózkodási helyén. Íme egy népszerű példa, amellyel szeretnénk illusztrálni ezt a pontot:

 
 

Látható, hogy egyes amerikai államok ügyvédeket keresnek ügyvédek helyett, mások pedig ügyvédeket. A helymeghatározó kulcsszó webhelyén való használata bizonyos előnyökkel jár a keresésben.

Strukturált adatok alkalmazása

A strukturált adatok egy speciális jelölés, amely segít a Google -nak értelmezni az Ön tartalmát. Ez alapvetően egy címkerendszer, amellyel megmondhatja a Google -nak, hogy mi van az oldalon. Például, ha receptet tesz közzé, megcímkézheti az egyes összetevőket, a főzési időt, a kalóriaszámot, az adagok számát stb. A Google ezután megtalálja ezeket az információkat az Ön oldalán, és felhasználhatja azokat gazdag tartalmak létrehozásához.

 

És sokféle típusú strukturált adatot használnak mindenféle célra. Az egyik típus a helyi üzleti strukturált adatok. Segítségével megcímkézheti üzleti adatait, beleértve a vállalat nevét, címét és elérhetőségeit. Így a Google teljesen biztos lesz abban, hogy vállalkozása releváns egy adott helyen.

Seo Help csapat

A seo help oldal a technikai seo -val és az azt segítő eszközökkel foglalkozik. Egyedi és jól megírt eszközöket biztosítunk webmestereknek, hogy keresöoptimalizálásukat egyszerűbbé tegyük. Továbbá próbálunk egyéb információkkal segíteni munkájukat, blogunk segítségével. Amennyiben hozzá tudna járulni az oldalunk fejlődéséhez, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.