Hogyan optimalizálja cikkeit a Google számára

optimisation du moteur de recherche
Jun
16

Hogyan optimalizálja cikkeit a Google számára

06/16/2020 12:00 AM by H.Péter in Seo - keresőoptimalizálás


Van néhány szabály, amelyet be kell tartani, ha maximalizálni szeretné rangsorát a keresőmotorokban. Cikkeit a SEO szempontjából kell megírni, ha azt szeretné, hogy az emberek rátaláljanak keresőmotorok eredményeiben. Viszont fontos, hogy nem úgy kell kinéznie, mintha a cikket a botok számára írta volna.

A keresőmotorok jutalmazzák a hasznos és nem túl optimalizált tartalmat.

1 # Kulcsszavak

Kulcsszavak a webhely rangsorolásának alapvető elemei, ezeket már korábban meg kellett választania a globális tartalom stratégiához. Ezt a logikát követve ugyanazokat a kulcsszavakat vagy hasonló kulcsszavakat kell használnia a cikkben, hogy a webhelyére irányítsd a forgalmat.
A cikk elolvasása során látnia kell, hogy néhány természetesen előfordul a szövegben. Ezek a legrelevánsabbak? A hatékonyság ellenőrzéséhez használja a Kulcsszó sűrűség-ellenőrző alkalmazást . Megmutatja, hogy mennyi és milyen kulcsszó található az adott témában, cikkben. Amire majd az emberek találni, illetve keresni fognak.
Válassza ki a legjobb kulcsszót, és helyezze el a post címében. Ugyanezt tegye a tartalommal, és adja hozzá az alternatív kulcsszavakat is. Nehogy túlzásba vigye, mert a Google bünteti a töltelék (kulcsszó csalás) viselkedését!

Tehát a fontos az, hogy kerülje az ismétlődő tartalmat, és táplálja a SEO-t.

 

2 # Cím

A cikk címe az, amit a Google és az olvasói először látni fognak. Érthetőnek és optimalizálva kell lennie a legjobb rangsorolás hoz. Valójában vonzónak kell lennie a kattintási arány növelése miatt. Amint azt az előző pontban elmondtuk, tartalmaznia kell legalább egy elsődleges kulcsszót, de lehetőség szerint kettő vagy három.
Ha nincs egyértelmű kapcsolat a cím és a cikk között, a Google bünteti fogja rangsorolását.
Fontos, hogy elkerülje az ismétlődő tartalmat.

 

3 # Meta leíró címke

A meta leírás az a kis szöveg, amelyet a cím alatt láthat a keresőmotor eredményeiben. Valójában ez is befolyásolja a rangsorolását.
A meta leírás max 160 karakterből áll, és tartalmaznia kell a linken található tartalom összegzését, amely kattintásra ösztönzi a kereső személyt. Az oldalunkon ezt könnyen elkészítheti itt: Meta Tag Generator
Feltétlenül egyértelmű releváns leírást kell írni. Mint a címnél, tegye kulcsszavait az elejére, és inkább kettőt vagy hármat részesítsen előnyben, ne többet. Végül megemlítette márkáját, termékét az ismertségének növelése érdekében.

 

4 # URL

Webhelyének URL-jét úgy kell optimalizálni, hogy a keresőmotorok az oldal tartalmát a lehető legjobban értelmezzék . Ennek is tartalmaznia kell a megfelelő kulcsszavakat annak érdekében, hogy a felhasználók könnyebben megtalálják az Ön tartalmát. Tehát például, ha a cikk óra javítással foglalkozik, akkor a cikk URL-jének így kell kinéznie: htpps: //mywebsite.com/ora-javitas/ 

 

5 # Fejléc címkék: H1, H2, H3

A <h1> címke kiemeli a címet, tehát erőfeszítéseit erre kell összpontosítania. A h2, h3, h4 címkék fontossági sorrend szerint osztályozzák a feliratot. Hasznosak a cikk rangsorolására, de nem ez a SEO legfontosabb pontja. Ha kulcsszavait ezekre a címekre helyezi, megkönnyíti a látogatók dolgát.

 

# 6 Képfájl neve és alt tag

A képeket is érintik SEO szabályok. A Google-nak szintén rangsorolni kell őket, hogy megjelenjenek a Google Kép eredményeiben. A „kep23hrt.png” nevű képnek nincs esélye, mivel nem értelmezhető, így a keresésben se lesz látható! Tehát használjon egy megfelelő címet, amely leírja a képeit. Világossá válik, hogy minél több információt szerez a Google az Ön webhelyéről, annál jobb erdényei lesznek. Tehát az alt attribútumokat megfelelő kulcsszavakkal kell kitölteni .

 

# 7 Kimenő linkek

Két előnye van; A keresőmotor a jobb megértését biztosítja és növeli webhelyének minőségét és közönség előtt . Továbbá célzott közönséget hoz a cikkéhez, és segít közelebb kerülni a bloggerhez. Végül, releváns linkekkel táplálja a SEO-t.
De figyeljen a kimenő linkek stratégiájára: kerülje linkeket az egyértelmű relevancia nélküli blogokra, és inkább a minőségi blogokat válaszon.

 

# 8 Bejövő linkek

A bejövő linkek használata utat matat a tartalomhoz, és a cikkeket összekapcsolja a webhelyén. Belső linkek hozzáadásával elkerülhető a tartalom ismétlődése, és további információk megosztásával értéket teremt . Kettős előnye van annak, hogy csökkenti a visszafordulási arányt : az emberek kevésbé távoznak a webhelyről, ha minden információval rendelkezik az oldal. Tehát minden kérdésre megadod a választ, így nem kell tovább keresnie a hozzád érkező látogatónak. 

 

# 9 Megosztási gombok

Társadalmi média fontos szerepet játszik a keresőmotor algoritmusaiban. Megosztási gombok elhelyezése a cikkbe, jelentősen megnövelheti a közösségi megosztást és ezáltal a közösségi médiumokban való jelenlétét.


Seo Help csapat

A seo help oldal a technikai seo -val és az azt segítő eszközökkel foglalkozik. Egyedi és jól megírt eszközöket biztosítunk webmestereknek, hogy keresöoptimalizálásukat egyszerűbbé tegyük. Továbbá próbálunk egyéb információkkal segíteni munkájukat, blogunk segítségével. Amennyiben hozzá tudna járulni az oldalunk fejlődéséhez, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.