Hogyan szeretné megismerni a legjobb SEO H1 címkék bevált módszereit az oldalak magasabb rangsorolásához a Google -ban?
Ha ez jól hangzik, akkor érdemes elolvasnia a bejegyzés minden szavát.
Az olyan fejléccímkék, mint a H1, fontos funkciót szolgálnak a felhasználók és a keresőoptimalizáló számára. És ha komolyan szeretné növelni webhelye forgalmát, akkor nem engedheti meg magának, hogy ne optimalizálja <h1> címkéit a megfelelő módon.
Amint azt az alábbiakban megtudhatja, a H1 címkék nem csak a weboldal tartalmát teszik rendezettebbé és könnyebben olvashatóvá, hanem fontos SEO elemek is, amelyek befolyásolhatják oldalai rangsor szerinti helyét a Google kulcsszavai között keresőmotor.
Annak érdekében, hogy a lehető legtöbbet hozza ki az <h1> -ből, összeállítottam a H1 bevált gyakorlatok listáját, amelyeket követhet a tökéletes on-line optimalizálás érdekében.
A H1 címke a HTML egy meghatározott eleme. HTML kódban <h1> néven íródik. Általában a HTML -címke az első fejléccímke, amely látható egy weboldalon. A H1 címkét a HTML -ben gyakran nagy betűkkel mutatják be, mint a legfontosabb címsort.
A H1 címke a HTML -ben a weboldal első címsorának meghatározására szolgál. A megfelelő HTML -címsor -jelölésben a <h1> címke az oldal fő témájának bemutatására szolgál. A helyes hierarchikus fejléc elrendezés <h2> lesz a <h1> alszakaszaként.
Most már ismeri a H1 címke mögött rejlő alapötleteket.
Ezután áttekintem a legfontosabb H1 SEO bevált gyakorlatokat, amelyek a legtöbb értéket tudják nyújtani <h1> HTML eleméből.
Jó SEO eszközt keres?
Mielőtt belevágnánk a bejegyzés többi részébe, két jó SEO eszközről akartam tájékoztatni.
Büszke támogatója és leányvállalata vagyok ezeknek a vállalatoknak, mert mindent megtalálnak, ami a SEO sikeréhez szükséges.
Mangools (Próbálja ki ingyen) A
legolcsóbb eszköz, jó kezdőknek, és 5 eszközt tartalmaz: Kulcsszókereső, SERP Tracker, SERP Watcher, Link Miner és webhelyprofil
SEMRush (Próbálja ki ingyen) A
legjobb eszköz a fejlett SEO-k számára, és 50+ eszközt tartalmaz: Kulcsszókereső, On-page SEO Auditor, Rangkövetés, Linképítés , versenytárs-elemzés és egyebek
Iparági szakértők szerint a H1 címkét az egyik legjobb SEO rangsoroló tényezőnek tekintik az oldalak optimalizálása során. Brian Dean a Backlinko -tól számol be erről, így Matthew Woodward , Kyle Roof és Matt Diggity .
A másik két tényező az oldal címe (más néven meta cím) és az URL.
Ahhoz, hogy a HO címkéből a legtöbbet hozhassa ki SEO, a kulcsszót ebbe a HTML elembe kell helyeznie. És ha hozzáadhat másodlagos kulcsszavakat, vagy akár a fő kulcsszó hosszú farkú változatát, akkor ez az Ön számára is előnyös lehet az <h1> -ben.
Emellett helyezze a fő kulcsszót a lehető legközelebb a H1 címke elejéhez. Minél közelebb van a kulcsszó a <h1> HTML elem elejéhez, annál nagyobb a SEO súlya.
És soha ne ismételje meg a kulcsszavakat.
Emellett mindig emlékezzen arra, hogy a H1 címkének olvashatónak kell lennie a felhasználó számára; ne csak annyi kulcsszót töltsön bele ebbe a HTML elembe. Ha először a látogatóinak ír, majd módosítja a Google -ra optimalizálást, akkor természetesen felveheti a kulcsszavakat a felhasználói élmény feláldozása nélkül.
Például azt szeretném, ha ez az oldal a következő kulcsszóváltozatok szerint rangsorolna:
Ha megnézi az oldal H1 címkéjét (az alábbi kép), láthatja, hogy csak az első kulcsszóváltozatot használtam pontos egyezésként a HTML elemben. A többi verziót nem tettem be, mert nem szükséges; a kulcsszóverziókat alkotó szavak mindegyike szerepel az első változatban.
Ha nem biztos abban, hogy mely kulcsszavakat használja a H1 -címkékben, akkor nézze meg útmutatómat arról, hogy miért fontos a kulcsszó -kutatás a SEO számára . Ez magában foglal egy egyszerű folyamatot az oldalain használható legjobb kulcsszavak kiválasztásához.
A Google -hoz hasonló keresőmotorok egyre inkább arra összpontosítanak, hogy megtudják a felhasználók szándékát, és olyan keresési eredményeket jelenítsenek meg, amelyek kielégítik ezt a szándékot.
És csak azért, mert egy weboldalnak van egy konkrét kulcsszava a H1 címkében, még nem jelenti azt, hogy a tartalom megfelel a felhasználó szándékának.
Íme egy gyors példa, mire gondolok:
Tegyük fel, hogy a Google -ban ezt a kulcsszó kifejezést kereste: „hány kulcsszó egy oldalon”. Nyilvánvaló, hogy az a szándéka, hogy megtudja, hány kulcsszóra kell optimalizálnia egy weboldalt; 2 kulcsszó, 5 kulcsszó vagy több?
Képzelje el, ha rákattintott egy keresési eredményre a Google -ban, amelynek a következő oldala volt: „Hány kulcsszó oldalanként (részletes útmutató)”, és amikor meglátogatta az oldalt, akkor ezt a H1 címkét találta: „Hány kulcsszót kell Oldalonként követed? "
Ez a tartalom nem felel meg a keresési szándéknak, igaz?
És ha látná ezt a H1 címkét, akkor valószínűleg elhagyná az oldalt, és visszatérne a Google keresési eredményoldalára (SERP), hogy valami relevánsabbat találjon.
Képzeljük el, hogy a SERP -ben rákattintott a webhelyemre, és ezzel a H1 -es címkével találkozott: „ Hány kulcsszó oldalanként a SEO -ra ? „
Seo Help csapat
A seo help oldal a technikai seo -val és az azt segítő eszközökkel foglalkozik. Egyedi és jól megírt eszközöket biztosítunk webmestereknek, hogy keresöoptimalizálásukat egyszerűbbé tegyük. Továbbá próbálunk egyéb információkkal segíteni munkájukat, blogunk segítségével. Amennyiben hozzá tudna járulni az oldalunk fejlődéséhez, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.