Óriási mennyiségű internetes keresést folytatnak hanggal, és ez a tendencia várhatóan nem fog lassan hamarosan lelassulni. A hangalapú keresés optimalizálásának vannak olyan árnyalatai, amelyek eltérnek a hagyományos SEO-tól. Az online jelenlét előrehaladásának fenntartása vagy fejlesztése érdekében ezeket a stratégiákat kell alkalmaznia ahhoz, hogy a hangalapú keresés révén sikeres legyen.
Legyen helyi
Ez a stratégia igaz a hagyományos keresésre és a hangalapú keresésre egyaránt. Minél robusztusabb a helyi SEO, annál jobban fellebbez egy hangalapú keresési lekérdezésre. A hangalapú keresés felhasználói több mint egyharmada ellenőrzi az üzleti információkat, például az órákat, a bezárásokat, a telefonszámokat stb. Ennek az információnak a helyessége biztosítása elsődleges fontosságú, ideértve a Google Cégem-adatlap frissítését is.
Az ügyvédek , esztétikusok, kozmetikai sebészek , fogorvosok és szemészek helyi SEO javításának másik módja a közelmúltbeli és következetes vélemények rögzítése. Kutatások kimutatták, hogy a legtöbb felhasználó megbízik egy online véleményben, ugyanabban vagy akár jobban is, mint egy barát szóbeli ajánlása. A legutóbbi felülvizsgálatok jó mennyisége és az ezekre adott válaszok megmutatják a tekintélyt és az érzelmeket - két dologra a felhasználók pozitívan reagálnak.
Amikor valaki hangalapú kereséssel kérdezi: „Mennyi a nyitvatartási idő a legközelebbi fogorvoshoz?” és az Ön adatai nem helytállóak, ez az ólom összezúzódik a felhasználó félretájékoztatása miatt. És hasonlóan, mivel a Google felhasználóközpontú, a keresőmotor arra törekszik, hogy minden alkalommal helyes és értékes választ adjon a felhasználónak. Tehát, ha az adatok helyesek az Ön adataihoz, és egy boldog ügyfél pozitív véleményt ír a Google-on, gondolja ki, ki jelenik meg ismét a hangalapú keresésben - az Ön vállalkozása.
Gyorsan
A webhely sebességének javítása növeli annak valószínűségét, hogy a mobil felhasználók a webhelyén maradnak. A mobilok visszafordulási aránya - ahol a hangkeresők többsége lakik - csaknem 10% -kal magasabb, mint az asztali számítógépeken. A webhely sebessége befolyásolja a hangalapú keresésben szereplő listáit is; a gyors webhelysebesség jobb pozíciót fog biztosítani a hangalapú keresési eredmények között, mint a lassabb.
Képzelje el, hogy egy motoros baleset áldozata eltalált és elfutott; kétségtelenül ügyvédet keresnek. Hangkereséssel fogják keresni az ügyvédet, és a gyorsabb betöltési helyeknek felfelé kell indexelniük. Az adatlapjára kattintva a felhasználók nagyobb valószínűséggel maradnak az oldalon, annál gyorsabban töltődnek be a webhelye. Megfelelő tartalommal és cselekvésre ösztönzéssel annál valószínűbb, hogy ezek a felhasználók felhívják az irodáját.
Beszélgetés
Az emberek általában több beszélgetős kulcsszó-kifejezést használnak beszéd közben, mint a gépelés közben. Ezeket a teljes mondatú kulcsszó-kifejezéseket hosszú farok kulcsszavaknak nevezzük, és ha beépítjük őket az oldalaiba és blogbejegyzéseihez, akkor jobban optimalizáljuk webhelyét a hangalapú kereséshez.
Ez a viselkedés, amikor teljes mondatokban teszünk fel kérdéseket, részben a hangsegédek korának tudható be. Az olyan hangsegédek, mint Siri vagy Alexa, helyettesítik az embereket - de folytatják a beszélgetést. A legtöbb felhasználó ugyanúgy fog kommunikálni egy hangsegéddel, mint egy kérdést feltenni egy barátjának. Például megkérdezheti Sirit: "Hol van a legjobb szemorvos a közelben?" ahelyett, hogy egyszerűen a „legjobb szemorvos” vagy „a közelemben lévő szemorvos” szót mondanám. Ez lehetőséget kínál a hosszú farok kulcsszavak beépítésére a weboldal tartalmába, hogy jobban illeszkedjen a hangalapú kereséshez. Vessen egy pillantást a Google Search Console-ra, hogy meghatározza a kezdeti legkedveltebb hosszú farok keresési kifejezéseket a környéken.
Adj válaszokat
A hangalapú keresés társalgási nyelvéhez hasonlóan webhelye többi tartalmának is vonzónak, érdekesnek és kiegészítenie kell az ipar és a piac általános kérdéseit. A hangalapú keresés egy újabb csatornát nyitott meg a kiemelt kódrészleten azzal, hogy felszólította a hangsegédeket, hogy olvassák fel őket. Így van, a Google Home és a Google Segéd jelenleg a kiemelt kivonatokat olvassa el, amikor válaszol a hangalapú keresési kérdésekre. Ha korábban úgy gondolta, hogy a nulla pozíció jó, akkor a hangalapú keresés révén még hatékonyabb.
Kezdheti úgy, hogy áttekinti a népszerű keresési lekérdezéseket, és a teljes kérdést fejlécként tartalmazza az oldalán. Ezután válaszoljon egyértelműen a kérdésre. A Google nagyobb valószínűséggel jelenít meg egy kiemelt kódrészletet, amely pontosan egyezik a legjobb választ tartalmazó keresési lekérdezéssel.
Vigyázzon, ne használja az ipari szakzsargont, és olyan tartalmat adjon meg, amely a felhasználó szemszögéből szól. Ha például különféle mellimplantátumokat ismertető blogot tesz közzé, először keresse meg a témával kapcsolatos legnépszerűbb keresési lekérdezéseket. Tegye közzé blogját „Mellimplantátum-beállítások”, a keresési lekérdezés fejléccel: „Milyen típusú mellimplantátumra vagyok jelölt?” Ezután adja meg a válaszokat világosan és tömören, anélkül, hogy sok szösz van köztük.
Elvihetők
Az elmúlt tíz évben a hangalapú keresés és általában a mobilhasználat fejlődése robbanásszerű volt. A hangalapú keresést immár 60 nyelven és egy tucat virtuális asszisztens támogatja. A módszer népszerűsége ellenére a Google még nem nyújtott be mutatót ennek a tevékenységnek a nyomon követésére. Ez a képesség valamikor a jövőben elérhető lehet, de most a legjobb megoldás a webhely optimalizálása a fent említett irányelvek alapján. Ezen bérlők egy része eredetét a hagyományos SEO-val osztja meg, míg mások inkább csak a hangalapú keresésre vonatkoznak. Az a közös vonás köztük, hogy már nem javaslatok, hanem feltétlenül szükségesek az online túléléshez. A keresőmotor-optimalizálási trendek nyomon követése ijesztő lehet. Ha segítségre van szüksége a keresési rangsor javításához a gyakorlatához, vegye fel a kapcsolatot a Tanácsadó Médiával a következő címen:435.575.7470 ma ingyenes weboldal és digitális marketing konzultációért!