Dec
29

Hangalapú keresés - SEO?

12/29/2020 12:00 AM Írta: H.Péter Kategória: Seo hírek


Hangalapú keresés: Az online jelenlét megváltoztatásának módszere

 

Óriási mennyiségű internetes keresést folytatnak hanggal, és ez a tendencia várhatóan nem fog lassan hamarosan lelassulni. A hangalapú keresés optimalizálásának vannak olyan árnyalatai, amelyek eltérnek a hagyományos SEO-tól. Az online jelenlét előrehaladásának fenntartása vagy fejlesztése érdekében ezeket a stratégiákat kell alkalmaznia ahhoz, hogy a hangalapú keresés révén sikeres legyen.

Legyen helyi

Ez a stratégia igaz a hagyományos keresésre és a hangalapú keresésre egyaránt. Minél robusztusabb a helyi SEO, annál jobban fellebbez egy hangalapú keresési lekérdezésre. A hangalapú keresés felhasználói több mint egyharmada ellenőrzi az üzleti információkat, például az órákat, a bezárásokat, a telefonszámokat stb. Ennek az információnak a helyessége biztosítása elsődleges fontosságú, ideértve a Google Cégem-adatlap frissítését is.

Az ügyvédek , esztétikusok, kozmetikai sebészek , fogorvosok és szemészek helyi SEO javításának másik módja a közelmúltbeli és következetes vélemények rögzítése. Kutatások kimutatták, hogy a legtöbb felhasználó megbízik egy online véleményben, ugyanabban vagy akár jobban is, mint egy barát szóbeli ajánlása. A legutóbbi felülvizsgálatok jó mennyisége és az ezekre adott válaszok megmutatják a tekintélyt és az érzelmeket - két dologra a felhasználók pozitívan reagálnak.

Amikor valaki hangalapú kereséssel kérdezi: „Mennyi a nyitvatartási idő a legközelebbi fogorvoshoz?” és az Ön adatai nem helytállóak, ez az ólom összezúzódik a felhasználó félretájékoztatása miatt. És hasonlóan, mivel a Google felhasználóközpontú, a keresőmotor arra törekszik, hogy minden alkalommal helyes és értékes választ adjon a felhasználónak. Tehát, ha az adatok helyesek az Ön adataihoz, és egy boldog ügyfél pozitív véleményt ír a Google-on, gondolja ki, ki jelenik meg ismét a hangalapú keresésben - az Ön vállalkozása.

Gyorsan

A webhely sebességének javítása növeli annak valószínűségét, hogy a mobil felhasználók a webhelyén maradnak. A mobilok visszafordulási aránya - ahol a hangkeresők többsége lakik - csaknem 10% -kal magasabb, mint az asztali számítógépeken. A webhely sebessége befolyásolja a hangalapú keresésben szereplő listáit is; a gyors webhelysebesség jobb pozíciót fog biztosítani a hangalapú keresési eredmények között, mint a lassabb.

Képzelje el, hogy egy motoros baleset áldozata eltalált és elfutott; kétségtelenül ügyvédet keresnek. Hangkereséssel fogják keresni az ügyvédet, és a gyorsabb betöltési helyeknek felfelé kell indexelniük. Az adatlapjára kattintva a felhasználók nagyobb valószínűséggel maradnak az oldalon, annál gyorsabban töltődnek be a webhelye. Megfelelő tartalommal és cselekvésre ösztönzéssel annál valószínűbb, hogy ezek a felhasználók felhívják az irodáját.

Beszélgetés

Az emberek általában több beszélgetős kulcsszó-kifejezést használnak beszéd közben, mint a gépelés közben. Ezeket a teljes mondatú kulcsszó-kifejezéseket hosszú farok kulcsszavaknak nevezzük, és ha beépítjük őket az oldalaiba és blogbejegyzéseihez, akkor jobban optimalizáljuk webhelyét a hangalapú kereséshez.

Ez a viselkedés, amikor teljes mondatokban teszünk fel kérdéseket, részben a hangsegédek korának tudható be. Az olyan hangsegédek, mint Siri vagy Alexa, helyettesítik az embereket - de folytatják a beszélgetést. A legtöbb felhasználó ugyanúgy fog kommunikálni egy hangsegéddel, mint egy kérdést feltenni egy barátjának. Például megkérdezheti Sirit: "Hol van a legjobb szemorvos a közelben?" ahelyett, hogy egyszerűen a „legjobb szemorvos” vagy „a közelemben lévő szemorvos” szót mondanám. Ez lehetőséget kínál a hosszú farok kulcsszavak beépítésére a weboldal tartalmába, hogy jobban illeszkedjen a hangalapú kereséshez. Vessen egy pillantást a Google Search Console-ra, hogy meghatározza a kezdeti legkedveltebb hosszú farok keresési kifejezéseket a környéken.

Adj válaszokat

A hangalapú keresés társalgási nyelvéhez hasonlóan webhelye többi tartalmának is vonzónak, érdekesnek és kiegészítenie kell az ipar és a piac általános kérdéseit. A hangalapú keresés egy újabb csatornát nyitott meg a kiemelt kódrészleten azzal, hogy felszólította a hangsegédeket, hogy olvassák fel őket. Így van, a Google Home és a Google Segéd jelenleg a kiemelt kivonatokat olvassa el, amikor válaszol a hangalapú keresési kérdésekre. Ha korábban úgy gondolta, hogy a nulla pozíció jó, akkor a hangalapú keresés révén még hatékonyabb.

Kezdheti úgy, hogy áttekinti a népszerű keresési lekérdezéseket, és a teljes kérdést fejlécként tartalmazza az oldalán. Ezután válaszoljon egyértelműen a kérdésre. A Google nagyobb valószínűséggel jelenít meg egy kiemelt kódrészletet, amely pontosan egyezik a legjobb választ tartalmazó keresési lekérdezéssel.

Vigyázzon, ne használja az ipari szakzsargont, és olyan tartalmat adjon meg, amely a felhasználó szemszögéből szól. Ha például különféle mellimplantátumokat ismertető blogot tesz közzé, először keresse meg a témával kapcsolatos legnépszerűbb keresési lekérdezéseket. Tegye közzé blogját „Mellimplantátum-beállítások”, a keresési lekérdezés fejléccel: „Milyen típusú mellimplantátumra vagyok jelölt?” Ezután adja meg a válaszokat világosan és tömören, anélkül, hogy sok szösz van köztük.

Elvihetők

Az elmúlt tíz évben a hangalapú keresés és általában a mobilhasználat fejlődése robbanásszerű volt. A hangalapú keresést immár 60 nyelven és egy tucat virtuális asszisztens támogatja. A módszer népszerűsége ellenére a Google még nem nyújtott be mutatót ennek a tevékenységnek a nyomon követésére. Ez a képesség valamikor a jövőben elérhető lehet, de most a legjobb megoldás a webhely optimalizálása a fent említett irányelvek alapján. Ezen bérlők egy része eredetét a hagyományos SEO-val osztja meg, míg mások inkább csak a hangalapú keresésre vonatkoznak. Az a közös vonás köztük, hogy már nem javaslatok, hanem feltétlenül szükségesek az online túléléshez. A keresőmotor-optimalizálási trendek nyomon követése ijesztő lehet. Ha segítségre van szüksége a keresési rangsor javításához a gyakorlatához, vegye fel a kapcsolatot a Tanácsadó Médiával a következő címen:435.575.7470 ma ingyenes weboldal és digitális marketing konzultációért!


Seo Help csapat

A seo help oldal a technikai seo -val és az azt segítő eszközökkel foglalkozik. Egyedi és jól megírt eszközöket biztosítunk webmestereknek, hogy keresöoptimalizálásukat egyszerűbbé tegyük. Továbbá próbálunk egyéb információkkal segíteni munkájukat, blogunk segítségével. Amennyiben hozzá tudna járulni az oldalunk fejlődéséhez, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.